Tagliatelle cu dovleac

O alta reteta super delicioasa cu dovleac,de aceasta data am mancat tot din farfurie chiar daca am spus ca nu-mi place dovleacul,sau poate mi-a fost foame,nu stiu sa va spun!!😂😂😂
AVEM NEVOIE DE:
200g dovleac ras
3linguri ulei de masline
6frunze de salvie
1ceapa
75g pancetta
150g tagliatelle
30g parmezan ras
50ml vin alb
sare
piper
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu ulei incins se pun frunzele de salvie,se lasa cateva secunde(30) apoi se scot pe hartie de bucatarie
  
In uleiul ramas se caleste ceapa,pancetta taiata marunt si ea,dupa 5min se adauga dovleacul ras,vinul,2cani cu apa si se lasa la fiert pana rezulta un sos gros iar la final se condimenteaza cu sare si piper
Eu am avut piure ramas de la alta reteta si nu a mai fost nevoie de apa,am omogenizat si am lasat pe foc cateva minute sa scada
In continuare sosul rezultat,se amesteca cu pastele fierte si scurse bine
apoi se pun pe farfurie si se serveste deasupra cu parmezan ras si suvite rupte de frunze de salvie
Pofta buna!


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme