Aripioare crocante la cuptor

Vai ce-mi plac aceste aripioare!!
Am cumparat cartea prietenei noaste Elena Butuc,alias Lalena,am studiat-o si imediat mi-a atras atentia aceste aripioare,le-am facut imediat pentru ca eu in permanenta am aripioare in congelator, nu se stie in ce moment mi se face pofta de asa ceva!!😅😅😅
Ei bine vreau sa spun ca mai am aici cateva astfel de retete dar din toate,asta a fost cea mai buna!
AVEM NEVOIE DE:
1kg aripioare de pui
1plic praf de copt
3linguri usturoi granulat
1lingurita cu sare
2linguri boia dulce si iute
piper optional
SOS
1iaurt mic
4catei de usturoi
sare
CUM SE PROCEDEAZA
Aripioarele taiate,varfurile eliminate,spalate,uscate cu hartie de bucatarie prin tamponare, se pun intr-un castron si se lasa deoparte 
Intr-in alt castron se amesteca usturoiul,praful de copt,boia,si sare,apoi se rastoarna peste aripi si se amesteca bine cu mana 
  Se pun aripioarele in tava pe hartie de copt si se lasa la cuptor 30-40min pana se rumenesc
In acest timp se face sosul
Intr-un castron se amesteca iaurtul cu usturoiul bine pisat,putina sare,2-3picaturi de ulei de masline,cateva picaturi zeama de lamaie pentru cine doreste apoi se lasa deoparte
Se servesc aripioarele cu acest sos
sau pregatite ca la Mc.Donald cu cartofi prajiti
Buuuune!!
Asta-i cartea de care va spuneam



 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme