Panna cotta cu litchi si mango

A venit Costel de la Kaufland cu multe litchi,nu am mancat niciodata vreau sa zic iar acum prima data am mancat una si mi-a placut gustul,bine.....am spus ca mi-a placut doar una nu mai multe😅😅 asa ca,am cautat pe Google ceva retete dar se pare ca lumea le consuma pentru ca foarte greu am gasit ceva care sa-mi placa dar si pe aceasta am modificat-o dupa gustul meu
AVEM NEVOIE DE:
200g litchi
1mango
400ml frisca lichida dulce
50ml lapte
2linguri zahar
2lingurite agar-agar
1/2baton de scortisoara
2pastai de cardamom
1buc.anason stelat
1plic zahar vanilat
1portocala 

CUM SE PROCEDEAZA:
Fructele curatate de coaja si samburi,se fierb cu 1lingura zahar,scortisoara,cardamom,ananas si un pahar cu apa
Dupa ce a scazut si sunt bine fierte,se scot scortisoara,anasonul si cardamomul,se  pun in blender si se paseaza bine,bine si pentru ca au mai ramas bucatele de pielita de pe samburi,se trece totul prin sita
 
 In piureul rezultat se adauga 1lingurita agar agar,se transfera vasul pe foc mic si se amesteca bine 1-2min apoi se lasa deoparte
Mango curatat de coaja,pulpa taiata se pune intr-un vas pe foc impreuna cu restul de zahar si sucul de la portocala iar dupa ce a fiert bine si a scazut,se rastoarna in blender,se paseaza bine,piureul rezultat se pune in vas pe foc,se adauga restul de agar-agar,se amesteca bine 1-2min apoi se lasa deoparte
 Intr-un vas pe foc se pune frisca,laptele,zaharul vanilat,se amesteca iar cand ajunge la punctul de fierbere se opreste focul apoi se imparte in mod egal cu piureul de litchi si de mango
Se pun in cupe cateva linguri de piure de litchi,se lasa la frigider 15-20min sa se intareasca
apoi acelas numar de linguri cu piure de mango deasupa si din nou se lasa la frigider si tot asa pana se tarmina.Eu nu am prevazut ca voi trece prin sita piureul de litchi si mi-a iesit mai putin iar in cupe nu am decat trei straturi
La frigider le-am lasat pana a doua zi pentru ca se facuse tarziu si nu trebuia pentru ca s-au intarit prea mult
La servire se orneaza cu fructe!

Sa va fie de folos!


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme