Cupcakes cu aroma de trandafiri

Am cumparat anul trecut o carte pentru copii cu retete in limba franceza si pentru ca am vazut-o pe nepotica Eva din Franta ca-i plac dulciurile sa le manance dar si sa le pregateasca,i-am trimis-o impreuna cu alte minuni bineinteles
Am rasfoit-o si eu,am scris in caietul meu pe cele care mi s-au parut mai interesante si acum am inceput sa le fac.
Prima pe lista a fost asta cu dulceata de trandafiri pentru ca tot aveam un borcanel iar rezultatul a fost unul wow!
AVEM NEVOIE DE:
4oua
200g unt moale
4linguri zahar pudra
200g faina
1plic praf de copt
2linguri apa de trandafiri
2linguri lapte
2-3linguri dulceata de trandafiri
GLAZURA:
200ml frisca lichida dulce
2picaturi colorant alimentar rosu
CUM SE PROCEDEAZA:
Se face o crema fina din unt si zahar,se adauga cate putin din ouale batute separat cu furculita apoi faina cernuta cu praful de copt,laptele si apa de trandafiri
Dupa omogenizare se amesteca usor cu dulceata
Se pune apoi cate o lingura plina in formele de briose si la cuptor vor sta 20min la 180de grade
Cat stau la cuptor,se bate bine frisca,la final se amesteca cu colorant apoi se lasa la frigider pentru ca briosele trebuie sa fie reci cand se pune frisca,altfel se topeste,am patit-o!!

Dupa ce s-au racit,se pune pe fiecare cate o lingurita sau mai putin cu dulceata,iar deasupra rozeta cu frisca si se servesc imediat!
Eu am folosit la posh un dui care ramane gol in mijloc dupa ce ridic posh-ul de pe prajitura,sau poate nu stiu sa-l folosesc,dar nu-i nimic,de aceasta data mi-a prins bine pentru ca am ornat altele,am facut rozeta apoi in mijloc am pus dulceata!
Deliciu maxim!



  

2 comentarii:

  1. Waw cat de bune trebuie sa fie ! Si cum eu sunt fan dulceata de trandafiri, fii sigura ca am sa le fac si eu...
    Multumesc si te pup cu drag Lulu scumpa.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme