Clafoutis cu afine

Mi-am achizitionat cate ceva prin bucatarie si am inceput sa le probez;prima a fost vasul de tarta si am facut acest clafoutis care-mi place foarte mult,pentru ca tot am suficiente fructe la congelator
Problema e ca nu am dezghetat afinele sa fie bine scurse iar in cuptor si-au eliberat sucul si aluatul s-a colorat,nu-mi place ce-am facut dar s-a mancat
AVEM NEVOIE DE
4oua
400ml lapte
100g faina
esenta de vanilie
2linguri zahar
1lingura unt
200g afine 

CUM SE PROCEDEAZA
Se pune untul in forma si se intinde pe toata suprafata si pe margini,se pun afinele si se lasa deoparte
Intr-un vas se bat ouale cu zahar si vanilie,se adauga faina si se amesteca sa nu se formeze cocoloase apoi laptele si dupa omogenizare se rastoarna peste fructe
Se lasa la cuptor 30min la 180de grade iar dupa acest timp se opreste focul si nu se scoate forma pentru ca se lasa pe mijloc
Sa va fie de folos!


  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme