Prajitura televizor

Aceasta prajitura in tineretile mele,cred ca nu trecea o saptamana sa n-o fac,ei bine de atunci au trecut ani buni si nu am mai facut-o dar stiti de ce???pentru ca nu-mi place sa fac foi,am facut prea multe iar acum pur si simplu le urasc!!
Intamplarea a facut ca sa gasesc la o prietena aceasta reteta fara coacere adica fara foi,am adaptat-o dupa gustul meu si ingredientele necesare am fost o fericita iar gustul este nebunie!!😍😍😍 Multumesc Daniela!
Observati ca are si mileu dar lipseste pestele de sticla!😂😂

AVEM NEVOIE DE
1ou+1galbenus
1plic zahar vanilat
1lingura esenta de vanilie
100g zahar
65g amidon
600ml lapte
130g unt
biscuiti cu cacao,eu am avut 4pachetele mici
piscoturi
1cana cu lapte pentru insiropat
 GLAZURA
200ml frisca lichida
200g ciocolata neagra
30g unt

CUM SE PROCEDEAZA
Se face o crema din ou,galbenus,zahar vanilat,zahar si vanilie,se adauga amidonul si se mixeaza energic apoi laptele
Se rastoarna apoi intr-un vas,se pune pe foc si se amesteca continuu cu un tel pana se ingroasa
Se pune apoi crema intr-un bol,se acopera cu folie alimentara direct pe crema sa nu faca deasupra coaja si se lasa la frigider sa se raceasca
Dupa ce s-a racit se adauga untul moale si se mixeaza pana rezulta o crema fina cremoasa
Intr-o tava sau un alt vas,se pun biscuitii trecuti prin lapte
apoi jumatate din crema,se niveleaza si apoi se pun piscoturile tot insiropate in lapte
se rastoarna restul de crema,se niveleaza si se acopera cu biscuiti insiropati
se lasa la frigider1h apoi se scoate
Pentru glazura,se pun ingredientele intr-un vas pe foc iar cand incepe sa se topeasca ciocolata,se da vasul deoparte si se amesteca energic cu telul pana se omogenizeaza apoi se rastoarna peste biscuiti,se niveleaza suprafata si se lasa la frigider 2h pana se intareste
Dupa ce s-a intarit,se poate lasa asa sau se poate pune un sablon apoi se taie si se serveste
Sa va fie de folos!








  
 

Un comentariu:

  1. Sigur ar fi arătat și mai bine cu pestele de pe televizor , dar acceptam și așa . Interesantă prăjitura și de-abia aștept sa o testez .

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme