Prajitura cu foi Dr.Oetker

Am foile nou aparute de la Dr.Oetker primite  la un concurs si sa fac crema nu ma simteam bine dar nici chef nu aveam asa ca am folosit crema tot de la Dr.Oetker,eu am facut doar sosul de rubarba care a fost simplu iar finalul a fost super gustos.
AVEM NEVOIE DE
1pachet foi Dr.Oetker
1cutie Alba ca zapada Dr.Oetker
SOS DE RUBARBA
3tije de rubarba eu de la congelator le am
1lingura miere
CUM SE PROCEDEAZA
Se pregateste crema dupa instructiunile de pe cutie iar dupa ce s-a racit se pun foile  cate una pe un platou,crema intre ele iar la final se lasa la frigider 30-45min timp in care se pregateste sosul de rubarba



Intr-un vas pe foc se pune rubarba taiata marunt,cateva mai marisoare pentru ornat,se adauga mierea de albine,o ceasca cu apa si se lasa la fiert pana scade
Se scot bucatile mai mari iar restul se paseaza in blender,se trece piureul prin sita si sosul rezultat se pune intr-un bol
Se taie prajitura patrate se pun pe un platou,deasupra cate o lingurita cu sos,deasupra rubarba sau alte fructe
Pofta buna!



 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme