Prajitura ciocolatoasa2

Mai am o ciocolatoasa aici si tot frantuzeasca e reteta si tot delicioasa e!!
AVEM NEVOIE DE
200g ciocolata neagra
100g unt
100g zahar
50g faina
3oua
CUM SE PREGATESTE
Se topeste ciocolata cu unt pe bain-marie,se amesteca enesgic si se lasa deoparte sa se raceasca
Se face o crema fina din oua si zahar,se adauga ciocolata rece,faina si se omogenizeaza totul foarte bine
Se rastoarna in tava cu hartie de copt,(la mine nu e nevoie) si la cuptor va sta 25min
Dupa acest timp se opreste focul si nu se scoate tava decat dupa ce s-a racit putin,altfel se lasa pe mijloc cum mi s-a intamplat mie
Daca mijlocul e putin moale,nu va speriati pentru ca asa trebuie sa fie,mie nu mi-a iesit pentru ca nu am cuptor prea performant si eu coc cam dupa ureche cum se zice,cateodata-mi iese,cateodata nu si plang dupa bani aruncati la gunoi!!
Dupa ce s-a racit se scoate pe platou,se pudreaza cu zahar apoi se taie si se serveste
Deliciu maxim!



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme