Tarta cu broccoli si carnati

Mai am o reteta cu broccoli si carnati de la Mihaela mea si-mi place mult,acum am adaugat si cateva buchetele de conopida daca tot o am si a iesit o super tarta,calda mai ales,mmmm!
AVEM NEVOIE DE
300g carnati afumati
2cartofi fierti
7buchetele de broccoli
7buchetele de conopida
100g rosii cherry
6oua
2cepe verzi
1lingura unt
2linguri ulei de masline
sare
piper
1lingura oregano
100g cascaval

CUM SE PROCEDEAZA
In tigaia cu unt si ulei se caleste ceapa taiata marunt,se adauga carnatii rondele,cartofii cubulete
se adauga apoi buchetelele de conopida si broccoli spalate si oparite 1min in apa cu sare,se amesteca bine totul si se lasa pe foc 5min dupa care se condimenteaza si se opreste focul
Se rastoarna intr-un vas termorezistent,se adauga ouale batute cu un praf de sare,deasupra se pun jumatatile de rosii si la cuptor va sta 25min
Dupa acest timp se scoate vasul,se pune deasupra cascavalul ras si se mai lasa 10min sa se gratineze
Se serveste calda dar si rece este buna!
Pofta buna!




   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme