Dulceata de visine

Aceasta dulceata este preferata mea,este dulce acrisoara si o aroma deosebita fara nici un adaos de alte arome,gen vanilie sau alte arome,dar de aceasta data am cumparat de la piata,cine stie de unde au fost ca in afara de faptul ca erau acre,un alt gust sau aroma nu aveau,asa ca am adaugat cateva cuisoare
AVEM NEVOIE DE
3kg visine
2kg zahar 
3cuisoare
1lamaie
CUM SE PROCEDEAZA
Visinile spalate,curatate de samburi,se pun in vasul pentru gem/dulceata impreuna cu zahar si cuisoare,se amesteca si se lasa deoparte 30min

Se pune apoi vasul pe foc mare,se aduna spuma care se formeaza apoi se continua amestecarea 30-40min pana se ingroasa iar la final se stoarce lamaia,se amesteca,se mai lasa 1-2min sa fiarba apoi se opreste focul
  

Veti spune poate,de ce nu incerc dulceata sa vad daca e suficient de fiarta sau nu!
Ei bine dragilor,va spun ca eu am zeci de ani in spatele meu de cand fac gemuri/dulceturi si nu mai am nevoie sa incerc cu picatura in apa rece,sa pun o lingurita cu dulceata pe o farfurie la rece sau alte metode,este adevarat ca le-am folosit in primii ani cand am inceput sa fac asa ceva,acum este suficient sa ma uit la lingura cu care amestec si daca siropul cade greu de pe lingura cate o picatura,este cazul sa opresc focul,dar totusi pentru fetele incepatoare,va spun cea mai simpla metoda de a sti daca dulceata este gata,puneti o lingurita cu dulceata intr-un bol mic la frigider,va continuati treaba prin bucatarie iar dupa 15-20min scoateti bolul si daca sitopul este bine legat,puneti dulceata in borcane sau clasica si vechea metoda cu picatura de sirop intr-un pahar cu apa rece dar pe mine niciodata nu m-a ajutat in tinerete aceasta metoda si mi s-a intamplat de cateva ori sa fierb din nou dulceata adaugand putina apa,asa ca incercati toate metodele pe care le auziti!

Se pune dulceata fierbinte in borcane curate,se infileteaza capacele,se intorc borcanele sa se sprijine pe capace,se lasa 30min sa se formeze vidul,apoi se eticheteaza si se depoziteaza
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme