Iepure la cuptor cu sos de rosii si ardei

Ne place mult carnea de iepure de aceea de cate ori gasesc la LIDL,cumpar dar din pacate la gatit ma invartesc in jurul a 3-4retete si doar pe alea le fac pentru ca mai mult nu stiu si ce am vazut pe Google nu am curaj sa stric bunatate de iepuras.
De aceasta data am facut cu rosii si ardei copti,mi-a trimis fata din Italia un borcanel,am facut sos mai mult,am folosit jumate iar restul l-am pus la congelator pentru alta friptura,buuun deliciu maxim a iesit!
AVEM NEVOIE DE
jumatate de iepure
1borcan ardei copti
1cutie rosii cuburi
5catei de usturoi
4linguri ulei
sare
piper
fulgi de chili
100ml vin alb
1crenguta de rozmarin

CUM SE PROCEDEAZA
Jumatatea de iepure portionata,pudrata cu sare si piper,se lasa deoparte 30min
Intr-o cratita cu 4linguri ulei se rastoarna borcanul cu ardei si cutia cu rosii
se pune apoi pe foc si se lasa20min amestecand,se adauga vinul,se lasa pe foc pana scade
apoi se paseaza,se adauga usturoiul zdrobit,sare,fulgi de chili,se mai lasa cateva clocote apoi se opreste focul
Se pun bucatile de carne intr-o tava,se rastoarna deasupra sos,sa treaca peste carne iar ce ramane se pastreaza cum am spus la inceput,se pune deasupra crenguta de rozmarin,se rasneste putin piper si la cuptor va sta 1h la foc moderat


Dupa acest timp se scoate tava si se serveste cu piure de cartofi si orice acritura!
Pofta buna!


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme