Chiftele de conopida

 Am facut aceste chiftele dar ca sa fiu sincera nu m-au dat pe spate cum se zice,am gusturi mai ciudate cum mereu imi spune sotul meu!🙈🙈

AVEM NEVOIE DE
1conopida
1ceapa
1capatana de usturoi eu am avut usturoi si ceapa verde
2leg.marar
1cana cu pesmet
1cana cu faina
sare
piper
ulei pentru prajit
 
CUM SE PROCEDEAZA
Conopida desfacuta buchetele,se opareste 5min in apa cu sare,se scot si dupa ce s-au racit se trec prin masina de tocat impreuna cu ceapa si usturoi

 
 

Se amesteca totul cu verdeata tocata marunt si pesmet iar daca este moale compozitia,se mai adauga 1-2linguri cu pesmet
Se fac chifetlutele rotunde sau plate cum doreste fiecare,se trec prin faina,se prajesc in ulei,se scot pe hartie de bucatarie pentru absorbirea surplusului


Se servesc dupa ce se racesc 
Sfatul meu,cred (nu sunt convinsa) ca se pot face si la cuptor pentru ca absorb la prajit cam mult ulei!

Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme