Mere rase la borcan

 Am gasit o metoda de conservare a merelor,sa nu le mai arunc daca se strica,nu am pus niciodata dar am desfacut un borcan si am facut placinta,foarte bune au fost si se mentin foarte bine.


 


AVEM NEVOIE DE
mere
borcane 800g
 
CUM SE PROCEDEAZA
Merele curatate de coaja si de alte lovituri,se rad pe razatoarea cu ochiuri mari,chiar daca-si schimb culoarea nu va panicati pentru ca asa dupa cum se observa,la fiert isi revin la culoarea initiala

 
 
Se pun merele in borcane indesat,se infileteaza bine capacele,se fierb in oala 1h cu prosoape de bucatarie printre ele si se lasa acolo pana a doua zi cand se eticheteaza si se depoziteaza la camara

 


Dupa cum ati observat,nu le-am calit,nici nu am adaugat zahar sau sare,pur si simplu doar mere
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme