Negresa cu unt de arahide

 Aceasta reteta este preferata nepoatei mele din Italia,de cateori vrea ceva dulce,o face singura
Eu dupa ce am scos-o din tava,am avut impresia ca ceva am gresit dar dupa ce am vorbit cu ea,mi-a spus ca asa trebuie sa fie,nu este crescuta ca toate negresele,este o reteta englezeasca si parerea mea e ca mai bine se numea brownie pentru ca mijlocul este moale,in rest foarte buna la gust!

AVEM NEVOIE DE
1ou
150g zahar
200g faina
3lingurite cacao
150g unt de arahide foarte moale
2banane coapte
un praf de sare
esenta de rom sau vanilie
 

 CUM SE PROCEDEAZA
Se paseaza bananele cu furculita bine
Se mixeaza oul cu un praf de sare,zahar iar dupa ce a rezultat o crema spumoasa,se adauga untul topit,aromele,bananele iar la final faina cernuta cu cacao

 
Se rastoarna in tava cu hartie de copt
deasupra eu am pus cateva nuci apoi la cuptor 30min la foc mic

 

Se scoate pe platou,se pudreaza,se taie si se serveste

Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme