Miel cu stevie

 Pentru ca primavara prima verdeata care apare este stevia si pentru ca ne place mai mult decat spanacul,am facut aceasta mancare asa cum o pregatesc eu si este foarte gustoasa

AVEM NEVOIE DE
500g carne de miel
500g stevie
1leg.ceapa verde
1lingura condimente pentru miel
2fire usturoi verde
1ceasca suc de rosii
2oua
20ml ulei
sare 
CUM SE PROCEDEAZA
Carnea portionata,spalata,uscata cu prosoape de hartie prin tamponare,se condimenteaza cu condimentele pentru miel si putina sare,pentru ca respectivele condimente nu contin sare apoi se rumenesc in ulei impreuna cu ceapa si usturoiul

 Se adauga apoi sucul de rosii,o cana cu apa si se lasa pe foc pana fierbe carnea amestecand din cand in cand.
In acest timp,stevia curatata,bine spalata,se opareste pentru 2-3min in apa care clocoteste pe foc apoi se scoate cu o spumiera intr-un castron

 Carnea dupa ce a fiert si sosul a scazut putin,se adauga stevia taiata


   

Se amesteca totul bine,se mai lasa pe foc 15-20min,se potriveste de gust,apoi se amesteca cu cele doua oua batute.
Acest procedeu este optional dar eu asa am vazut si mancat la mama si pentru ca are un gust mai deosebit,asa fac si eu

Se serveste imediat sau dupa ce s-a racorit
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme