Supa crema de gulii mov

 Nu am vazut niciodata gulii mov dar cand le-am vazut la LIDL,imediat m-am gandit sa fac o supa crema cu ele,in ideea ca va iesi supa mov dar cand am ajuns acasa,m-am dezumflat pentru ca doar coaja e mov  dar supa tot putin colorata mi-a iesit pentru ca eu cand vreau ceva,trebuie sa rezolv!😃😃😃


AVEM NEVOIE DE
4gulii mov
1ceapa
1morcov
1felie de telina radacina
sare
2cani supa de legume
2linguri ulei
200ml smantana de cocos
CUM SE PROCEDEAZA
Guliile curatate nu de coaja,spalate,taiate se pun in oala impreuna cu ceapa,morcov si telina curatate si taiate,se adauga supa de legume facuta dintr-un cub Maggi de legume,ulei,sare apoi se lasa pe foc sa fiarba bine

 
 
Dupa ce totul este bine fiert si supa a scazut,se rastoarna in blender,se mixeaza bine,se rastoarna in oala,se adauga smantana de cocos,se omogenizeaza totul bine,se  potriveste de gust si se opreste focul

 

Se serveste imediat
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme