Inghetata picanta cu sos de vin

 Am cumparat un pepene galben,nu a fost bun deloc si ca sa nu-l arunc,mi-am adus aminte ca am o retete de inghetata si astfel l-am scapat de galeata de gunoi!

AVEM NEVOIE DE
1pepene galben,1kg
250ml frisca lichida
100g zahar
1lingura vin alb de Porto
1/4lingurita boia iute
SOS
2galbenusuri
40g zahar
30ml vin rosu
CUM SE PROCEDEAZA
Pulpa de pepene taiata cubulete,se pune in blender cu zahar si boia,dupa ce a rezultat un piure cremos,se rastoarna intr-un bol,se adauga vinul,frisca,se mixeaza totul bine

 
 

Se rastoarna apoi in masina de inghetata,se proceseaza 30-40min si se serveste cu sos deasupra ornata cu un ardei mic rosu

 

 
Inghetata ramasa se pune intr-o cutie cu capac si se lasa la congelator iar la servire,se lasa cutia pe masa 5min apoi se serveste

 
Pentru sos,se mixeaza bine galbenusurile cu zahar,se adauga vinul,se pune vasul pe foc si se amesteca continuu 2min pana se ingroasa putin apoi se da deoparte

 



Pentru aceasta inghetata,sfatul meu e ca pepenele galben sa nu fie zemos
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme