Bors de capra

Am facut pana acum tot felul de borsuri si ciorbe;am spus asa,pentru ca sunt doua feluri diferite,nu o spun eu ci bucatarii adevarati!!
Mi se pare ca am mai explicat aici,borsul este facut din orice,incepand de la legume pana la oricefel de carne,dar este acrit cu bors facut in casa sau cumparat iar ciorba este acrita cu lamaie,otet,zeama de varza;pe la noi si implicit eu,nu acresc cu asa ceva pentru ca nu-mi place, decat ciorba de burta si radauteana,in rest borsul este la putere!!
Sa revenim la "caprele"noastre zic!!
Stim cu totii cat de sanatoasa pentru organism este atat carnea de capra cat si produsele pe care ni le dau aceste animale,gen lapte si branza
Bors de capra nu am facut niciodata,cand m-am apucat sa-l pregatesc am fost destul de sceptica pentru ca-mi imaginam un miros destul de neplacut in bucatarie,motiv pentru care nici poze nu am facut!!ei bine surpriza mea a fost foarte mare cand l-am gustat la final dar mai ales dupa ce am mancat prima farfurie,o nebunie de bors,fara miros,cu un gust foarte bun!!
AVEM NEVOIE DE:
Carne de capra cu os
1ceapa
1morcov
1felie de telina
1cutie rosii cubulete
3cartofi
1l de bors
1lingura orez
leustean
CUM SE PROCEDEAZA:
Carnea portionata,spalata,o pui in oala cu apa si putina sare pe foc,o lasi 20min,arunci apa si speli carnea si oala bineinteles,o pui din nou la fiert in apa rece cu 1lingurita zahar si 1lingurita sare;
Dupa 15min de fiert adaugi legumele curatate,spalate si taiate cubulete mici sau rase,dupa ce carnea este aproape fiarta,adaugi cartofii curatati si taiati cubulete ,rastorni cutia cu rosii si lasi sa fiarba incet.
La final adaugi leusteanul,orezul si borsul fiert in alt vas,potrivesti de gust si pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme