Peste cu sos de rosii

 Suntem mari consumatori de peste iar aceasta reteta este printre preferatele mele dar daca stau bine si ma gandesc,nu stiu daca exista vreo reteta cu peste sa nu fie preferata!😀😀
Am facut cu multe garnituri dar de aceasta data am folosit pastele,un deliciu!
 

AVEM NEVOIE DE
1kg de peste,eu am avut burta de crap
20ml ulei
4linguri faina
500g rosii
4catei de usturoi
1frunza de dafin
oregano
sare
piper
CUM SE PROCEDEAZA
Pestele curatat daca e cazul,spalat,portionat,pudrat cu sare,il treci prin faina apoi il rumenesti putin in ulei dupa care-l scoti si-l pui intr-o cratita
Pui in blender rosiile spalate si taiate,usturoiul curatat,dupa ce ai mixat bine,rastorni peste peste,adaugi putin oregano,frunza de dafin,2linguri ulei de la prajit,sare si piper dupa gust si lasi pe foc pana scade
In acest timp fierbi pastele in apa clocotita cu putina sare,8-10min daca sunt cu faina de grau dur,iar dupa ce au fiert le strecori
 

 
La servire,pui pe farfurie paste,alaturi peste si sos.
 
Pofta buna!
 

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme