Mini clafoutis cu visine si zmeura

 Incep sa consum din fructele puse de anul trecut la congelator si cel mai simplu dar si cel mai gustos desert(parerea mea) e acest clafoutis desertul preferat al francezilor
Nu stiu de ce la noi,cine pregateste acest desert,rezultatul este ca o budinca taiata cu cutitul,ei bine eu pe unde am fost in Franta,inclusiv in cofetarii,acest clafoutis se vinde in vase mici de unica folosinta,pentru ca interiorul seamana cu flanul frantuzesc,moale si se consuma cu lingurita din vasul respectiv dar poate prin alte colturi din Franta,clafoutis se gaseste scos din tava si taiat nu contesc acest lucru,cum de altfel si pe la noi multe retete indiferent ca-s de mancare sau dulciuri,nu seamana intre ele,raportat la regiuni!
Eu am facut asa cum am descris pentru ca-mi place mult iar de servit am servit-o cu inghetata de fistic,este ceva inimaginabil!!

AVEM NEVOIE DE
3oua
500ml lapte
150g faina
4linguri zahar
2linguri Rom Jamaika
esenta de vanilie
50g unt
2linguri zahar brun
fructe
inghetata
CUM SE PROCEDEAZA
6forme de Ramerkin le ungi cu unt apoi tapetezi cu zahar brun si le lasi deoparte
 

 
 
Intr-un castron bati ouale cu un praf de sare si zahar,adaugi laptele intercaland cu faina si amesteci bine sa nu se formeze cocoloase iar la final esenta de vanilie si Romul
Pui in forme fructe apoi umpli cu amestecul de oua,le pui pe tava de la aragaz si la cuptor vor sta 20min la 180de grade
 

 

Dupa ce s-au copt,fiecare le mananca cum doreste,mie-mi place calda cu o cupa de inghetata dar ideal este sa se manance rece de la frigider
 

Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme