Coltunasi prajiti

 Am gasit la LIDL coltunasi,am luat pentru ca-mi plac mult si ca sa-i fac eu.....imi trece pofta!!
Puteam sa-i fierb dar prajiti nu am facut,nu am mancat niciodata asa ca i-am facut prajiti,foarte buni au fost!!
AVEM NEVOIE DE
500g coltunasi din comert
200g branza Mozzarella
50g unt aromatizat cu ierburi
sare
CUM SE PROCEDEAZA
Intr-o tigaie pui untul iar dupa ce s-a topit,rastorni coltunasii si-i lasi sa se rumeneasca usor la foc mic,cu capac amestecand din cand in cand

 

 
La final scoti pe farfurie,deasupra pui mozzarella rasa si servesti imediat,super bun!
 

 Pofta buna si sa va fie de folos!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme