Prajitura cu mere

 Muulte retete de prajituri cu mere am pe aici,pe unde vad ceva apetisant si cu aspect,imediat o fac si daca e pe gustul meu o postez,daca nu,uit ca am facut un desert cu mere,spun asta pentru ca de multe ori mi s-a intamplat sa gasesc o reteta pe Google iar finalul sa fie oribil si tot de multe ori am mai adaugat in plus lapte sau faina pentru ca reteta era incompleta,am spus ca nu ma mai uit pe Google la retete ca doar am zeci de carti si mai vechi si mai noi daca vreau sa fac ceva,dar tentatia e mare!
 

AVEM NEVOIE DE
3oua
un praf de sare
4linguri zahar
2plicuri zahar vanilat
1lingura scortisoara
160g faina
1/2lingurita praf de copt
3-4mere mari
CUM SE PROCEDEAZA
In tava rotunda de 20-22cm diametru cu hartie de copt,pui merele curatate si taiate cubulete mici si amestecate cu scortisoara apoi lasi deoparte
 

 Bati bine ouale cu un praf de sare,zahar,zahar vanilat iar dupa ce a rezultat o crema fina si spumoasa,adaugi faina cernuta cu praful de copt si amesteci usor
 

 
 
Rastorni apoi in tava peste mere,bati tava de masa de cateva ori sa intre bine aluatul printre mere,deasupra eu am pus fistic tocat marunt apoi la cuptor va sta 30-40min la 180de grade,depinde de cuptorul fiecaruia
 
Dupa ce s-a racit putin,scoti pe platou,pudrezi cu zahar, tai si servesti
 

 


 


O bunatate,sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme