Peste cu sos de rosii si lamaie

 De cate ori faceam plachie cu peste,la masa puneam putin otet deasupra pentru ca avand multa ceapa,mancarea mi se parea prea dulce,ei bine am incercat odata sa adaug aproape de final,rondele de lamaie si am continuat gatitul,nu va imaginati ce gust bun a avut si aroma de la lamaie.
De aceasta data am adaugat lamaia in reteta cu sosul de rosii,poate veti spune ca nu e nevoie pentru ca rosiile sunt acrisoare iar eu va raspund sa rosiile puse sunt din gradina noastra si sunt foarte dulci,deci daca incercati reteta atentie la rosii,in rest gustul este minunat,mai ales cu mamaliga!!

AVEM NEVOIE DE
peste de oricare ar fi,de preferat fara oase
1ceapa
1ardei
5catei de usturoi
1/2lamaie
2frunze de dafin
ulei pentru prajit
sare
piper
1cana cu faina
1cana cu rosii pasate
CUM SE PROCEDEAZA
Pestele curatat daca e cazul,spalat,portionat,pudrat cu sare,il treci prin faina si-l prajesti putin in ulei pe ambele parti apoi il scoti pe hartie de bucatarie
Fac o paranteza sa va spun de ce  prajesc pestele;am vazut la multe persoane astfel de retete iar pestele era adaugat crud, eu daca la mama nu am vazut asa ceva niciodata,am spus ca trebuie sa incerc dar am ramas dezamagita de gust,nu mi-a placut absolut deloc si de asemenea nimanui din familie pentru ca toata mancarea mirosea a peste crud,asa ca m-am intors la reteta mea si daca am spus ca-l prajesc,sa nu va imaginati ca-l las in tigaie pana face crusta,nu....il las doar 1-2minute depinde de grosime,doar cat sa-i dispara mirosul de peste crud,ok sa ne intoarcem la ale noastre!!
In cratita pui 2linguri cu ulei de la prajitul pestelui,atentie sa fie curat,adaugi ceapa si ardeiul taiate marunt,un pahar cu apa si lasi sa fiarba incet cu capac
Dupa ce a scazut adaugi rosiile,dafin,sare,1cana cu apa si lasi din nou sa fiarba pana scade putin,adaugi apoi pestele,lamaia feliata subtire,usturoiul zdrobit,apa daca e nevoie si lasi sa fiarba incet sau pui la cuptor pentru 15min
la final potrivesti de gust,adaugi patrunjel deasupra si se mananca cu mamaliga
 

 
Pofta buna!
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme