Sufleu de fistic

 Doamne cat e de bun acest sufleu!!Am gasit reteta in revista Good Food si cum am avut toate ingredientele necesare dar mai ales cum imi place tot ce este cu fistic,am facut-o imediat si vreau sa va spun ca s-a terminat imediat!
 

AVEM NEVOIE DE
1lingura unt moale
2linguri zahar brun
un praf de sare
3oua
1lingura amidon
1lingura faina
250ml lapte
2linguri pasta de fistic
PENTRU SERVIRE
toping de fistic
inghetata de fistic
CUM SE PROCEDEAZA
Ungi formele de Ramekin cu untul moale,presari in interior si pe pereti zahar brun apoi lasi deoparte la rece
Galbenusurile frecate cu 1lingura cu zahar pana-si dubleaza volumul,amesteci apoi cu amidon si faina
Incalzesti intr-un vas laptele,adaugi pasta de fistic si amesteci pana se topeste,dai vasul deoparte si incorporezi galbenusurile amestecand continuu cu telul,pui din nou vasul pe foc mic si amesteci pana se ingroasa apoi dai vasul deoparte,pui deasupra folie direct peste crema si lasi undeva la rece sa se raceasca
 

 

 
Dupa ce s-a racit,bati albusurile cu un praf de sare,apoi amesteci usor cu crema de galbenusuri,dupa omogenizare umpli formele si la cuptor vor sta 15-20minute la 180de grade

 
Dupa ce s-au copt,le scoti pe platou,pui toping de fistic deasupra si le servesti calde cu inghetata de fistic......nebunie cum imi place mie sa spun!!
 

 Sa va fie de folos!


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme