Budinca de paste

 Ne place mult astfel de budinca,oricum ar fi dulce sau sarata si daca mi-a fost pofta imediat am executat-o si abia asteptam sa fie gata pentru ca mie-mi place calda spre fierbinte,ce sa fac asta-i placerea mea!!😂😂
AVEM NEVOIE DE
400g paste scurte
6oua
200g cascaval
200g branza proaspata
3linguri smantana
1lingurita cu sare
50g unt
CUM SE PROCEDEAZA
Pui sa fiarba pastele intr-un vas cu apa,un praf de sare si putin ulei eu pun,iar dupa ce au fiert le trecori apoi le amesteci cu ouale batute separat,cascavalul ras,branza proaspata si smantana iar dupa ce nivelezi suprafata,la cuptor va sta 30minute la 180de grade

 



 
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme