Oua in sos de rosii

 Aceasta reteta se numeste intr-un fel dar nu-mi bat capul,vreau doar sa va spun ca asa ceva eu imi faceam mereu cand nu-mi placea mancarea din ziua respectiva,facuta de mama si cand am ajuns dupa zeci de ani intr-o lume mai civilizata,intr-o lume unde cunostintele erau avansate,m-am intalnit cu aceasta reteta pe un site turcesc,nu era ce stiam eu,important e ca mi-am adus aminte de copilarie,pentru ca eram chiar un copil cand imi faceam asa ceva.
Acum nu postez aici reteta turceasca sau de unde o fi,postez ce faceam eu cand aveam 9-10ani!👧
AVEM NEVOIE DE
3linguri ulei
1rosie mare sau doua mai mici
3catei de usturoi
200ml suc de rosii
sare,piper
putin cimbru
2oua
CUM SE PROCEDEAZA
In tigaia cu ulei calesti rosia taiata marunt,dupa ce a devenit un sos mai gros,adaugi sucul de rosii,usturoiul zdrobit,sare,piper dupa gust,cimbru si mai lasi pe foc 2-3minute
Dupa acest timp,lasi focul mic,potrivesti de gust,spargi doua oua intr-un bol apoi le dai drumul usor in sosul de rosii,pui capac iar dupa 5minute scoti pe farfurie si servesti
Ingredientele sunt pentru doua persoane,pentru mai multe se dubleaza


 

Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme