Omleta cu spaghete

Mmm ce bunatate a fost,nici nu mi-am imaginat asa ceva!
AVEM NEVOIE DE
200g spachete
4oua
2linguri lapte
80g bacon
4linguri ulei de masline
50g parmezan ras
sare
piper
CUM SE PROCEDEAZA
Ouale batute cu sare si piper dupa gust,adaugi parmezan,lapte apoi spachetele fierte in apa cu sare,scurse si amestecate cu 2linguri ulei apoi adaugi baconul taiat pus in prealabil in tigaie pe foc daca este prea gras si amesteci totul foarte bine
Incalzesti intr-o tigaie antiaderenta restul de 2linguri ulei,rastorni omleta,nivelezi suprafata si lasi la foc mic cu capac 7-8min

 
Pui deasupra un platou,sa fie mai mare decat tigaia apoi intorci omleta,dupa care-i dai drumul inapoi in tigaie si o lasi 5min cu capac la foc mic
Dupa ce s-au rumenit frumos marginile,semn ca omleta este gata,pui acelas platou deasupa si o rastorni


 
Se mananca cu ce are fiecare,salata,orice acritura,eu la momentul respectiv nu am avut nimic si am mancat-o cu ce am gasit prin frigider,buna rau!
Pofta buna!
 


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme