Prajitura cu pere

 Am pere din belsug de la gradina,am facut ce stiam,am mancat dar prea mult nu le pot tine pentru ca se strica foarte repede,am intrebat in stanga,in dreapta daca vrea cineva dar se pare ca lumea nu mananca pere,hm..e treaba lor,asa ca am facut cateva retete cu pere super delicioase!
AVEM NEVOIE DE
4-5 pere
100g zahar
100g unt moale
3oua mari
120g pudra de migdale
3cm de ghimbir ras
1lingurita praf de copt
In plus 200g zahar
CUM SE PROCEDEAZA
Faci un sirop din 200g zahar si 1l de apa,adaugi perele taiate jumatati si curatate de coaja si casuta cu seminte,lasi 8-10min.apoi le scoti pe un platou sa se raceasca
Atentionez ca procedezi in acest fel,doar daca perele sunt tari,daca sunt moi nu le mai fierbi,doar le tai jumatati si le cureti
Faci o crema fina din unt frecat cu zahar,adaugi pe rand galbenusurile mixand energic dupa fiecare apoi adaugi ghimbirul ras,faina cernuta cu praful de copt iar dupa omogenizare,amesteci usor cu albusurile batute separat cu un praf de sare,iar la final amesteci cu faina de migdale
Rastorni compopzitia intr-o tava unsa sau cu hartie de24x20cm,deasupra pui jumatatile de pere cu taietura in sus,in golul din mijloc pui cate o migdala sau granule de migdale,le presezi putin in aluat(oerele) apoi la cuptor va sta 50min la 170de grade,
Dupa ce s-a copt si racit putin,scoti prajitura pe un platou,pudrezi cu zahar apoi tai





Sa va fie de folos!
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme