Clatite americane cu ciocolata

Ne plac mult clatitele,am tigaie electrica si le fac foarte repede dar de data asta mi-am dorit americane si astea nu merg facute decat pe foc
Le-am facut,le-am uns,am mancat si din ce a ramas,am facut un tortulet,super bun!
AVEM NEVOIE DE
140g chefir
1ou
50g unt
25ml ulei pentru prajit
1lingura fulgi de ciocolata
3-4linguri faina
un varf de lingurita praf de copt
1lingurita zahar
CUM SE PROCEDEAZA
In castron amesteci bine cu telul oul cu un praf mic de sare,chefir,zahar,la final incorporezi faina cu praful de copt,ciocolata
Ungi tigaia cu putin ulei si cu polonicul,pui din compozitie,dupa 1minut intorci clatita apoi dupa ce s-a facut aurie,o scoti pe farfurie,cat este fierbinte,o freci cu untul rece de la frigider,ungi cu ce gem sau dulceata preferata apoi continui sa le faci pe restul
La final,dupa ce ai facut tortuletul,deasupra ungi cu topingul preferat,ornezi cu ce ai si apoi tai si mai mananci inca odata!
Eu am pus deasupra jeleu de trandafiri,super aromat
Apoi taiat,pus pe farfurie si servit copiii!
Pofta buna si sa va fie de folos!






 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme