Prajitura cu sfecla rosie si fistic

 Tot ce vad prin reviste,file de calendar sau net si mi se pare mie ca ar fi ceva bun,incerc si daca nu-mi place,nu dau mai departe
Aceasta prajitura am gasit-o in fila de calendar,mi s-a parut interesanta si am facut-o,ei bine,foarte buna a fost!
AVEM NEVOIE DE
3oua
2cani cu faina
4linguri zahar
400g piure de sfecla rosie
120ml ulei
esenta de vanilie
coaja de lamaie
1plic praf de copt,1/2lingurita bicarbonat
un praf de sare
2linguri pudra de fistic
2linguri fistic taiat
2linguri stafide
CUM SE PROCEDEAZA
Sfecla cantarita,spalata bine,o pui sa fiarba in oala cu apa multa iar dupa ce ai incercat-o cu furculita si intra usor,o scoti pe farfurie si dupa ce s-a racit,o cureti de coaja si o tai cuburi
Pui apoi in blender sfecla,un praf de sare,zahar,ouale,ulei,aromele si mixezi totul foarte bine
Dupa ce a rezultat o pasta spumoasa,rastorni in castron si amesteci usor cu faina cernuta cu praf de copt,bicarbonat,adaugi apoi pudra de fistic
Dupa omogenizare,amesteci cu stafidele,miez de nuca taiat,rastorni in tava rotunda unsa cu unt,deasupra pui fistic granule
La cuptor va sta 40-45minute sau pana trece testul cu scobitoarea
Dupa ce s-a racit putin,scoti pe platou si pudrezi
Tai,pui pe farfurie si servesti!
Sa va fie de folos!







0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme