Prajitura cu faina de banane verzi

Am vizitat un site cu tot felul de produse si mi s-a oprit privirea la faina din diverse,fie legume sau fructe si am luat,in ideea ca voi face ceva dulce si colorat dar nu m-am gandit nici o clipa ca astfel de faina,isi pierde culoarea cand este pregatita termic,ele sunt bune la bauturi din fructe,la inghetata,la diferite sosuri pentru salate,dar este o vorba,omul cat traieste,invata!
AVEM NEVOIE DE
230g unt
200g zahar
1lingura cacao
250ml lapte
4oua
250g faina de banane verzi
1plic praf de copt
miez de nuca sau granule de fistic
CUM SE PROCEDEAZA
Intr-un vas pe foc pui untul,zahar,si cacao,dupa ce s-a topit adaugi laptele incalzit in alt vas,lasi sa fiarba putin apoi dai deoparte sa se raceasca
Albusul batut tare cu un praf de sare,il lasi deoparte
In compozitia de unt,lapte si cacao,amesteci faina cernuta cu praful de copt,galbenusurile adaugate pe rand mixand dupa fiecare,la final usor cu albusurile si tot usor cu miezul de nuca taiat
Dupa omogenizare,rastorni in tava unsa sau cu hartie
La cuptor va sta 30minute la 180de grade
Dupa ce s-a racit putin,scoti pe platou si pudrezi
Tai pui pe farfurie si servesti
Sa va fie de folos!
Cand am vazut ca rezultatul nu a fost dupa cum ma asteptam,parca mi-a parut rau de investitia facuta dar mi-am revenit cand am vazut ce gust bun are!








 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme