Paste cu pesto de fistic

 Prima data cand a aparut pe Net acest site Fistic Boutique,eu fiind super fan fistic,am comandat aproape tot ce mi s-a parut interesant,printre care si acest pesto de fistic,am gasit chiar si cafea de fistic,foarte buna!
Aceasta reteta nu este ceva iesit din comun pentru ca fiecare ati facut probabil paste cu pesto oricare a fost,deci paste fierte amestecate cu pesto,ce bine ar fi ca toate retetele sa fie atat de simple!!
AVEM NEVOIE DE
200g paste
1borcan 150g cu pesto de fistic
parmezan
CUM SE PROCEDEAZA
Intr-un vas cu apa,sare si 1lingurita cu ulei,pui pe foc iar cand incepe sa clocoteasca,adaugi pastele si amesteci sa nu se lipeasca
Dupa ce au fiert,le strecori,le pui inapoi in vasul in care au fiert si amesteci cu pesto
Daca ti se pare ca-i mult,poti pune doar jumatate iar restul il lasi la frigider dar peste 2-3zile il folosesti
Se serveste pe farfurie cu parmezan ras si o crenguta de busuioc!
Eu nu am avut parmezan si am pus cascaval,tot la fel de bun!
Pofta buna!




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme