Paste spirulina blue cu pui si smantana

Am gasit aceste paste minunate,mie care-mi plac farfuriile cat mai perfecte si mai colorate,bineinteles ca le-am luat si nu un pachet,doua😂😂
AVEM NEVOIE DE
1pachet paste BLUE
2aripi de pui
20ml ulei
1ceapa mica
1catel de usturoi
200ml smantana lichida
sare
piper
CUM SE PROCEDEAZA
Aripile taiate,le rumenesti in ulei apoi le scoti pe farfurie,in uleiul ramas,calesti ceapa si usturoiul taiate marunt,dupa ce s-au calit adaugi aripile,o cana cu apa,sare,piper si lasi sa fiarba
Dupa ce au fiert si a scazut,adaugi smantana,lasi doua trei clocote apoi opresti
Intr-un vas cu apa,putina sare si putin ulei(toata lumea spune ca nu se pune ulei la fiert nimeni nu spune de ce,dar eu sunt"Gica contra"si pun pentru ca mereu mi se lipesc)iar cand incepe sa clocoteasca apa,adaug pastele
Dupa cateva minute opresc focul si le strecor
Eu nu fierb pastele niciodata dupa ceas,pur si simplu scot o pasta,o gust si asta e testarea mea
La servire,pui pe farfurie paste si deasupra carne cu sos
Pofta buna!





 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme