Turte cu dovlecei

Mi-a trimis prietena mea draga,o reteta de clatite cu dovlecei,am facut-o dar mi s-a parut putin cam,nu stiu cum sa spun,nu complicata dar mie-mi lua timp mai mult decat la clatitele obisnuite,asa ca am transformat reteta in turte!
Maaama cat de bune sunt si merge treaba repede,nu apuci sa le faci pe toate,ca se termina imediat
AVEM NEVOIE DE
1dovlecel mai mare sau 2mai mici
2oua
150g telemea
50ml ulei
150ml iaurt
4linguri faina
1/2lingurita praf de copt
1/2lingurita bicarbonat
piper dupa gust
2fire ceapa verde,doar frunzele
1leg.marar verde
CUM SE PROCEDEAZA
In castron bati ouale cu ulei cate putin apoi adaugi dovlecelul ras mare in prealabil si tinut in sita apoi bine stors,adaugi apoi branza tot rasa,iaurtul,praful de copt si bicarbonat,piper dupa gust,ceapa si mararul taiate marunt iar la final,faina
Aici faina trebuie adaugata pe rand cate o lingura amestecand dupa fiecare,compozitia nu trebuie sa curga,iar daca nu e nevoie,nu mai pui dar trebuie sa tii cont ca dovlecelul contina apa si stand,tot o mai elimina

Dupa omogenizare,lasi deoparte 10minute apoi cu o lingura sau un polonic mai mic,pui in tigaia cu putin ulei pe foc,cate 2,presezi putin suprafata sa arate ca o turta nu ca o gogoasa,pui capac,lasi focul mic,dupa 2-3min,intorci,pui din nou capac apoi le scoti pe farfurie cu hartie de bucatarie
Fiecare le mananca dupa cum doreste,dar va spun eu ca sunt super bune oricum ar fi mancate,simple,cu diverse sosuri sau diferite salate,calde sau reci!
Noi le mancam cu un sos deasupra,de usturoi sau ketchup
Eu de exemplu,pun cate una pe o felie de paine si deasupra storc putina lamaie,super bun!
Pofta buna si sa va fie de folos!





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme