Briose cu physalis

A venit sotul meu de la cumparaturi cu o caserola cu physalis,stiind ca-mi place sa fac tot felul de dulciuri cu ingrediente mai speciale
Am facut aceste briose iar gustul nu vreti sa stiti cat de bun este,de fapt a fost,ca s-au mancat!
AVEM NEVOIE DE
200g physalis
130g unt moale
100g zahar
3oua
50g gris
150g faina
1lingurita praf de copt
100g iaurt
200g branza proaspata de vaci
coaja rasa de lamaie
CUM SE PROCEDEAZA
Scoti fructele din
 invelisul lor,le spei,le tai in jumatati si le lasi deoparte intr-un bol
Faci apoi o crema fina din unt si zahar,adaugi ouale pe rand mixand dupa fiecare apoi branza,iaurtul,mixezi toul bine,apoi coaja de lamaie,grisul si faina cernuta cu praful de copt
Dupa omogenizare,umpli formele,deasupra cate una sau doua jumatati de physalis apoi la cuptor
Nu se vad fructele,compozitia fiind mai moale,s-au lasat in interior
La cuptor vor sta 30min la 180 de grade
In forma mai mare care se vede,este aluat ramas pentru ca nu am mai avut forme de briose,in care am adaugat cateva coacaze de la congelator
Dupa ce s-au copt,le scoti pe platou si le pudrezi
Iar prajitura din forma mai mare,asa arata
La fel s-au lasat si aici fructele dar indiferent cum a fost,ambele au avut un gust divin!!
Sa va fie de folos!






 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme