Fructe congelate





















Ingrediente:fructe de padure(afine,zmeura,coacaze),caise,capsuni si alte fructe autohtone sau nu;in general,fructe care nu se gasesc iarna









Voi incepe cu fructele mai sensibile;zmeura si capsunile scoase coditele,puse intr-o sita si spalate sub jet de apa rece apoi lasate sa se scurga;intr-o tava(cat sa intre in congelator)se pune hartie de copt,apoi fructele cu distanta intre ele;se tin 2-3 zile apoi se pun in recipiente speciale sau,eu le pun in pungi cat folosesc o data,pentru ca ocupa loc mai putin;atat la zmeura cat si la capsune,las cateva cu codite pentru ornament la prajituri;la fel procedez si cu fructele cu samburi;eu cand folosesc fructele de la congelator,nu le las sa se dezghete,pentru ca-si schimba culoarea;doar atunci cand trebuie pasate le dezghet
Intre timp,adica in 2017, mi-am achizitionat un mic aparat de sigilat pungi,am pus fructele si stau mai bine asa

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme