Pilaf cu tartite de curcan

 O Doamne cat de bun a fost pilaful asta,nu am mancat niciodata,nu am gatit niciodata tartite de curcan pentru ca mi se pareau prea grase dar nu este asa
De aceasta data m-a convins o vecina pentru ca atat ce mi le-a laudat incat m-am dus imediat sa cumpar si eu

AVEM NEVOIE DE
4tartite de curcan
1cana cu orez
4cani supa de pui
1ceapa
50g grasime de curcan sau ulei
sare
piper
CUM SE PROCEDEAZA
Tartitele curatate,putin parlite,spalate,pudrate cu sare,se prajesc in grasime de curcan sau alta pasare
Eu de cate ori am ocazia sa primesc de la tara cate o pasare de genul,rata,gasca,curcan si sunt grase,adun grasimea si o pun in punga la congelator,urmand s-o folosesc la diferite mancaruri dar mai ales pilaf cum am facut acum   

 In cratita cu restul de grasime de la prajit,se caleste ceapa taiata marunt,se adauga carnea si o cana cu supa apoi se lasa la fiert 15min
Dupa acest timp,se adauga restul  de supa,orezul,o lingurita rasa cu sare si se lasa la cuptor 30min la foc mic,amestecand din cand in cand
Dupa ce orezul a absorbit tot lichidul si este fiert se scoate cratita si se lasa deoparte cu capac

 Se pune pilaf pe farfurie,alaturi salata si se serveste cald cu piper deasupra
Pofta buna!
 

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme