Crema de limoncello






Cand am fost la Mihaela in Italia,am ramas fascinata de gustul acestui lichior,adus de la o colega;mi-a trimis reteta,am facut-o si sper ca cineva sa fie la fel de fascinat de aceasta reteta
Ingrediente:3lamai,500ml alcool,1l lapte,8oog zahar,1varf de lingurita de vanilina
Lamaile curatate de coaja doar partea galbena(cu cutitul economic),le pui intr-un borcan cu alcoolul,pui capacul apoi invelesti borcanul cu o carpa sa nu intre lumina si-l lasi 3zile;dupa acest timp,pui laptele la fiert cu zahar iar cand incepe sa se umfle inchizi focul(nu trebuie sa fiarba),il lasi 2-3ore sa se raceasca,adaugi vanilina apoi amesteci cu alcoolul strecurat,punand cate putin (in fir)din lapte amestecand energic si continuu in miscari circulare;aici eu am trisat putin si am pus 3picaturi de colorant galben pentru a-i accentua culoarea;torni bautura in sticle de sticla le depozitezi unde crezi iar cu ceva timp inainte de  servire se tine sticla la frigider apoi agiti sticla cand torni in pahar.

5 comentarii:

  1. Nu avem nimic asemanator la Dulce Romanie si tare mi-ar place sa "defileze" la parada http://mitinitta.blogspot.com/2012/01/provocarea-lunii-ianuarie-2012-dulce.html.Te astept cu mult drag.Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai avut mare dreptate,am gresit ceva la link.Te rog sa specifi cu acest link ca participi la provocare.
    Asa ca iata-l din nou http://mitinitta.blogspot.com/2012/01/provocarea-lunii-ianuarie-2012-dulce.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Parca ma tenteaza si pe mine,dar oare nu se poate cu mai putin alcool? mie mi se pare prea mult.Cred ca voi incerca pentru sarbatori!
    SARBATORI FERCITE!

    RăspundețiȘtergere
  4. Craciun fericit alaturi de cei dragi!!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme