Plachie de crap





Nu pot sa spun ca reteta mea de plachie e cea mai buna,dar ce am vazut prin alte parti....pot sa spun ca e cea mai buna,mai ales ca e reteta mamei mele si va mai spun ca asta este reteta de iarna,plachia facuta vara,are alta reteta
AVEM NEVOIE DE:1burta de crap sau novac,3cepe mari,1praz mai mic(optional),1cutie de rosii,1lingura de bulion de ardei,ulei,1pahar mic de vin alb,2-3 catei de usturoi,sare,piper,4linguri faina,verdeata
CUM SE PROCEDEAZA:pestele portionat,dat cu un praf de sare,il dau prin faina,il prajesc (nu tare)apoi il scot pe servetele de bucatarie;mie nu-mi place sa pun pestele crud pentru ca are acel miros de balta sau de peste crud mai pe intelesul tuturor;in alt vas cu ulei incins pun la calit ceapa taiata pestisor si prazul rondele,dupa ce s-au muiat adaug bulionul de ardei si cutia de rosii,sare,piper,o frunza de dafin,pun capacul si las la foc mic pana scade;adaug vinul,usturoiul taiat,verdeata,potrivesc de gust,adaug pestele si dau la cuptor 15-25min;se serveste cum altfel,cel putin noi, decat cu mamaliguta;cred ca v-am facut pofta!
Am tot facut plachie dar nu mi-a trecut prin cap sa vin aici sa pun farfuria pentru ca-i aceeasi reteta,nimic nu schimb cand e vorba de retete mostenite si nu am de ce sa schimb ceva pentru ca este o mancare super buna!
Suntem la inceputul anului 2019
 

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme