Creier pane






Ingrediente:1kg de creier de porc,2oua,1cana cu faina,1cana cu pesmet,ulei pentru prajit,sare,piper,cimbru,praf de usturoi
Creierul tinut cateva min.in apa rece,se opareste 3min in apa cu 1lingura de sare si 1lingura de otet;se scurge bine si se mai lasa cateva ore sa se intareasca pentru a fi lucrat(eu l-am lasat la frigider pana a doua zi);intr-un bol se bat ouale cu putina sare,in alt bol faina iar in al treilea se amesteca in pesmet,piper,praf de usturoi si cimbru uscat;bucatile de creier care sunt mai mari se taie,se dau prin faina,ou,pesmet si se pun la prajit in mult ulei incins;se scot pe prosop de hartie,dupa care se servesc, cu lamaie.

Un comentariu:

  1. Eeee, uite ca ... cu cimbru n-am incercat niciodata!
    Ia sa fiu eu atent cand mai dau peste un creier proaspat prin magazine, sa-l cinstesc cu cimbru!!!
    Baaaa ... si-mi place cimbrul la nebunie!!!
    :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme