Peste cu sos de mango








O reteta super delicioasa gasita pe blogul lui Marcel Iorga pe care-l urmaresc pentru ca are multe retete delicioase cu peste iar eu sunt deschisa la tot ce inseamna nou chiar si sofisticat,pentru ca-mi place ceea ce fac si vreau sa-mi surprind familia mereu ;aceasta mi s-a parut interesanta datorita sosului;dupa ce s-a terminat,am spus ca nu numai interesanta a fost,ci si gustoasa. Pentru ca nu aveam in casa decat niste bucati de somn,am facut cu el;este adevarat ca a fost foarte gras pentru ca somnul a avut peste 10kg iar un somn care are peste 5kg se numeste porc(nu peste) dar tot delicios a fost;se foloseste orice alt fel de peste alb sa fie
Ingrediente:2buc.de somn pe care le-am taiat in doua fiind foarte mari,2fructe de mango,2linguri gem de caise,1lingura miere,coaja si zeama de la 1limetta,1varf de lingurita pasta de ardei,1lingura de ghimbir ras,1lingurita de chimen macinat,1lingurita de scortisoara,1lingurita rasa de praf de usturoi,sare,piper,1ceasca vin alb
Toate ingredientele(fara peste) se pun intr-un vas pe foc mic,(fructele curatate de coaja iar pulpa facuta piure cu blenderul vertical sau pasata cu furculita),amestecand continuu sa nu se lipeasca,pana se ingroasa putin;sepotriveste la gust si se da deoparte;pestele,dat cu sare si piper,se pune pe hartie in tava la cuptor cate 10min pe fiecare parte(eu nu l-am mai intors,fiind gras si foarte subtire taiat,mi-a fost teama sa nu se rupa);se serveste pe farfurie pestele cu sos deasupra,garnitura de orez si o crenguta de salvie.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme