Salata de parlamentar


Am citit intr-o zi in ziarul local,cam ce se mananca in Parlament;mi-a atras atentia aceasta salata;nu stiu daca o mananca parlamentarii,eu am facut-o si va spun ca este super delicioasa,cel putin asa mi s-a parut mie

Ingrediente:1rasol de vitel,2cepe rosii,2-3cartofi fierti,2castraveti murati,1ardei gras rosu,1ardei iute

Sos:ketchup,mioneza,sare,piper,boia

Am fiert rasolul cam 2ore,pana ce s-a desprins carnea de pe os,am taiat-o cubulete,am amestecat cu ceapa taiata julien,cartofii si castravetii cubulete iar ardeiii marunt;la sos se amesteca totul in functie de gustul fiecaruia,de aceea nu am dat cantitatile;deasupra am pus patrunjel verde si in cateva clipe totul a disparut;foarte buna,v-o recomand cu placere

4 comentarii:

  1. Te cred ca ar papa-o oricare parlamentar !
    Merita incercata....

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo,tare buna cred ca este.
    Felicitari pentru blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine te-am gasit, Lulu!
    Iti doresc spor la bloguit!
    Foarte buna salata asta de parlamentar.
    Mie imi plac mult salatele si asta e foarte gustoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc Mari,este intradevar o salata f.buna,stiu ei bucatarii ce sa le faca;chiar recomand tuturor sa o incerce

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme