Chiftelute cu verdeata


Ne plac foarte mult chftelutele sub orice forma,simple,cu diverse sosuri,cu piure




Ingrediente:1kg de carne tocata,1leg.de ceapa verde,1leg.de usturoi verde,1leg.de marar,1leg.de patrunjel,3oua,sare,piper,cimbru ,1cana faina,ulei pentru prajit,3felii de paine inmuiate in lapte





Ceapa si usturoiul,curatate,spalate,taiate le-am pus in blender pentru a fi maruntite apoi le-am amestecat cu carnea,verdeata tocata marunt,painea stoarsa,ouale batute,condimentele;se amesteca totul bine cu mana apoi se fac chiftelutele,rotunde sau plate,se dau prin faina apoi se pun in ulei foarte incins;se scot pe servetele de bucatarie si se servesc cu piure de cartofi si salata
Suntem in 2016 si am adus ceva imbunatatiri la aceste chiftelute si anume:am pus un amestec de verdeata,mai pe intelesul tuturor,am pus marar si frunze de fenicul de la gradina noastra.
Mararul obisnuit este cel inchis la culoare iar frunzele de fenicul cel mai deschis.
Daca aveti posibilitate,nu ezitati sa adaugati pentru ca sunt extraordinare,au un gust si o aroma deosebita!!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme