Fasole cu ciolan afumat

Aceasta este pregatita cu fasole din conserva Sun Food in 2017





Ingrediente:1kg de fasole,1rasol afumat,2cepe mari,1morcov,2ardei grasi,1cutie de rosii in bulion,verdeata,sare,1catel de usturoi,50ml ulei
Rasolul spalat in apa calda se pune la fiert,pana se desprinde carnea de pe os;se scoate din apa si de asemenea carnea de pe os,se taie in bucati mai mici sau dupa preferinta se lasa intreaga;avand mai multe persoane la masa si un singur rasol,sfatul meu e sa fie taiat.
Fasolea,curatata si pusa la inmuiat de seara,se pune la fiert pana pocnesc boabele;am vazut multe gospodine ca scurge fasolea de trei ori;dragele mele,toata rautatea se afla in interiorul bobului(stiti la ce ma refer);eu de cate ori fac fasole,mi-aduc aminte de mama cand imi spunea sa nu o scurg decat atunci cand "rade"adica pocnesc boabele;mai departe se scurge fasolea,se clateste cu apa rece de cateva ori apoi se pune din nou la fiert cu apa de la rasol;cand incepe sa clocoteasca,se adauga ceapa si ardeiul taiate marunt iar morcovul dat pe razatoare;separat intr-o tigaie cu ulei se calesc rosiile cu usturoiul zdrobit si bucatile de carne se adauga la fasole se condimenteaza dupa gust si se da vasul la cuptor 30-40min,dupa care se serveste cu verdeata deasupra si castraveti murati;in situatia in care s-a terminat carnea din fasole,se mai poate servi cu un carnacior prajit sau un ou romanesc (spart in apa)deasupra pe fasole,mie-mi place foarte mult pentru ca are un gust deosebit!
Intre timp,am mai facut fasole cu ciolan si pun poze tot aici pentru ca modul de preparare este acelasi,doar acritura difera(gogosari si sfecla rosie la otet)restul pozelor,sunt variante de servire a acestei gustoase mancare de fasole,atunci cand nu avem ciolan.

Un alt an 2021,aceeasi reteta,nu prea suntem amatori de asa ceva,doar cand avem pofte!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme