Prajitura in trei culori





Ingrediente:4oua,150g zahar,1lingura unt,zahar vanilat,20ml lapte,250g faina,sirop colorat(eu am avut de trandafiri),1lingura cacao,1plic frisca,1praf de copt cu sofran(nou in comert)
Ouale,se bat bine cu zahar si zahar vanilat pana rezulta o spuma alba;untul se topeste in lapte,faina se amesteca cu praful de copt,cu untul si laptele,incorporandu-se la spuma de oua;aluatul se imparte in trei iar doua din ele se coloreaza;aceste foi se coc separat in tava cu hartie de copt(eu am pus in forma mica de tort,pentru ca din ingrediente rezulta aluat putin;cine doreste dubleaza ingredientele;intre timp se bate frisca dupa instructiunile de pe plic,blaturile racite,le-am insiropat cu un sirop facut din apa arome si zahar apoi am pus frica intre ele si de asemenea am imbracat prajitura tort in frisca;deasupra se orneaza dupa imaginatie.

2 comentarii:

  1. Cita imaginatie si ce bunatate de prajitura:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ha,ha Geta,tu nu stii ca atunci cand nu ai ce face,mai faci si minuni placute sau neplacute cateodata!!!!
    Pup Getuca!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme