Kaizer de casa







Ingrediente:1bucata mare de costita de porc din care i s-au scos oasele si grasimea din exces,1cana cu sare mare de bucatarie,1capatana de usturoi,piper boabe,frunze de dafin,boabe de ienibahar,4lde zeama de varza,boia de ardei iute si dulce amestecata
Carnea o tai in bucati mai mici,le sarez din belsug,le pun intr-o caserola cu capac in frigider 7zile;dupa acest timp,in zeama de varza pun toate mirodeniile si jumatate din usturoiul pisat iar cand incepe sa fiarba adaug si carnea,o las sa fiarba pana cand furculita intra usor in ea;o scot iar dupa ce s-a racit putin ung bucatile cu restul de usturoi si boia;acum este numai buna de mancat cu mustar,ceapa sau orice,dupa placul fiecaruia.

6 comentarii:

  1. Iti multumesc ca mi-ai amintit cum faceau parintii mei costita. Cred ca o sa prestez si eu de Craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. O bunatate...daca mai ai si unde sa o usuci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca trag o fuga pina la tine, soro !
    Noroc ca mai inaite am manca, ca altfel......
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Sidy,acest kaizer va fi minunat cu boia afumata daca vrei sa incerci!!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place si mie aceasta reteta ,este intr-adevar deosebita !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme