Foitaj impletit





Ingrediente:1pachet foitaj,200g bacon felii subtiri,1pachet de branza topita felii,1ou,susan;eu am folosit un mix de susan alb si negru
Foaia de aluat dupa ce s-a dezghetat,am mai intins-o cu sucitorul apoi am impartit-o in 3 foi;fiecare foaie am taiat-o iar in trei dar nu pana la capat iar pe portiunea de mijloc am pus felii de bacon,deasupra felii de branza topita apoi am impletit cele trei suvite ca pe o coada;am pus in tava cu hartie de copt,am uns deasupra cu ou,am presarat susan si am copt 30min

2 comentarii:

  1. Diana este mare iubitoare de foitaj.Arata super bine.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cald trebuie sa fie o nebunieeeeeee......!
    Pina la mine a ajuns mirosul, aroma ei. Mai ai putin pentru degustare ?
    O minunatie !
    Te tzuc cu drag .

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme