Ciorba de burta



Am intalnit multe retete de ciorba de burta,mai bune sau mai putin bune;acum va recomand si reteta mea
Ingrediente:3kg de oase de vita(nu amestec niciodata vita cu porc),zarzavat pentru supa(ceapa,morcov,telina mica,patrunjel),2kg burta prefiarta (eu folosesc),5-6 galbenusuri,1l smantana lichida(este cea mai indicata pentru ciorbe si sosuri pentru ca nu mai exista riscul sa se taie preparatul),1capatana de usturoi,1pahar otet,sare
Oasele spalate,le dau intr-un clocot,le spal apoi le pun din nou la fiert in oala spalata impreuna cu zarzavatul si 2linguri rase de sare; las sa fiarba incet 2ore;dupa acest timp,strecor totul,pun in supa burta,completez cu apa si mai las 30-40min;intre timp galbenusurile le amestec cu smantana,amestec cu zeama din oala 1-2 polonice apoi rastorn in oala,dau focul incet si amestec cu miscari circulare incet pana se omogenizeaza;potrivesc de gust apoi opresc focul;separat intr-un bol amestec usturoiul bine pisat cu otet,pe care-l pun pe masa si fiecare-si pune in farfurie cat doreste;niciodata nu pun usturoiul,nici otetul in oala;pe masa bineinteles ca se gasesc si ardei iuti

3 comentarii:

  1. Nu am mai mancat de mult si ce pofta imi este ,asi da o fuga pana la tine ca stiu ca mi-ai face si niste peste.....hihihi.
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lulu draga...felicitari pentru noile hainute ale blogului ! Tare imi place cum arata....re-ai inoit de sarbatorim asa-i ? Felicitari !
    De ciorba nu comentez nimic, doar ca mi-ai facut o poftaaaaa....dar nu o fac pina la Revelion.
    Te tzuc cu mare drag soro !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme