Premii


PREMIU PRIMIT DE LA SIDY-PRIMUL PREMIU PE2012
Acum trebuie sa raspund la 3intrebari
1Care este reteta mea preferata de mancare postata pe blogul meu
Pentru mine este foarte grea intrebarea,dar ma opresc la BORS DE PESTE
2Care este desertul preferat postat pe blogul meu
Aici raspund fara ezitare PANNA COTA CU ZMEURA
3Ce mancare credeti ca nu a-ti incerca niciodata sa mancati
Tot ce este crud,fara a fi gatit(peste crud,scoici,melci si alti gandaci)
Acum vin multumirile mele pentru acest premiu oferit si mai departe trebuie sa-l daruiesc si eu unor persoane care depun suflet in ceea ce fac
1Cu Medi in bucatarie
2Bucataresele vesele
3Culorile din farfurie
4Mamaluialex
5Caietul cu retete
6Lia va gateste
7Dulciuri fel de fel
8Dulce sarat
9Dana"s blog
10Daniela,bucatarie moldo-ardeleneasca

5 comentarii:

  1. Ai si la mine premiul acesta,si te rog sa vii sa-l ridici.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lulu, iti multumesc frumos pt faptul ca te-ai gandit la mine, oferindu-mi acest frumos premiu. Deja eu am publicat si oferit un premiu exact la fel, sper sa ma intelegi si sa nu te superi pe mine. Te pup. Cu multa simpatie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lulu multumesc mult pentru premiu. Il am deja de la Maria Elena dar am sa adaug acolo ca l-am primit si de la tine! Altfel o sa umplu blogul numai cu premii...hahaha, si postari ami deloc.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Muuuuuuuuuuuuuuuultumesc...........ma simt onorata.
    Iti doresc o sera frumoasa si buna!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme