Premii


Am mai primit doua premii de la draga mea Medi si Dana Cristea pentru care le multumesc,a fost o mare surpriza ca s-au gandit la mine,eu care nu sunt atat de cunoscuta printre bloggeri dar probabil retetele mele spun totul si ajung de la inima mea la inima tuturor cititorilor mei;inca o data MULTUMESC!!
Si cum pentru fiecare premiu primit exista cate o regula,ma conformez si raspund la intrebari
1-Care este produsul de machiaj preferat?
Poate nu va vine sa credeti dar in viata mea nu m-am machiat si asta nu pentru ca nu m-a lasat mama ci pentru ca am ochii foarte sensibili si fac alergie imediat;de cand am iesit la pensie am inceput sa ma dau cu o crema de la VICHY,ca deh,varsta-si spune cuvantul!!
2-Care a fost trendul in 2011
Nu sunt o persoana de fite sa fiu interesata de tot felul de trenduri
3-Care este desertul preferat
Niciodata nu mi-au placut dulciurile dar imi place sa le fac pentru familie si prieteni;totusi ma opresc la Panna cotta cu zmeura
4-Culoarea preferata
Cand eram adolescenta,majoritatea hainelor mele erau bleu-ciel,acum sa nu radeti,mi s-a pus pata pe rosu
5-Pisici sau caini
Sunt o mare iubitoare de animale,de orice fel dar cum eu am o pisica,raman la pisici
6-Care este prenumele meu
Lubita sau sa se inteleaga mai bine Lubitza
7-Ultima melodie ascultata
De cateva zile ascult melodia de la Talisman Eu te-am iubit care-mi place tare,tare mult
8-Ce nu am spus pe blog
Pai nu am spus nimic pe blog;nu am spus ca sunt o fire foarte sensibila(plang din orice),sentimentala,iubesc viata si tot ce e frumos in ea,nu-mi plac oamenii mincinosi,fatarnici,rai.
Acum la randul meu trebuie sa daruiesc acest premiu;fara sa se supere nimeni pe mine,pentru ca asa cum am spus,nu sunt cunoscuta si nici eu nu cunosc,voi darui acest premiu tuturor celor care-mi trec pragul si-mi viziteaza blogul,cu mare drag si din toata inima;va pup si va imbratisez!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme